Alla inlägg under mars 2011

Av Jennie - 21 mars 2011 19:10

Va ska man säga??? Människor??? Vad mer kan man säga???

Av Jennie - 21 mars 2011 08:22

Kan inte tänka mig att våran prins blir snart 2år den 23 mars. Att tiden har gått så fort.

Va har man gjort under två år? Köpt hus,gift sig sen har tiden ståt stil.

Men jag är lycklig iaf <3

Av Jennie - 17 mars 2011 18:23

Nu är vi hemma igen efter vårat lilla äventyr i stockholm :)

VI åkte hemifrån kl 08.20 sen hoppa jag och Melvin, Ann på tåget ifrån Köping för att åka mot Stockholm. Han va jätte duktig hela vägen upp dit, när vi väl kom fram skulle vi hitta Jesper så hade han hoppat på fel hållplats i Tunnelbanan, men tills slut så hittade vi varandra ;) det är ju inte som lilla Valskog direkt. :P Sen så gick mot fotograferingen, vi ska vara med i ett reportage i " Vi föräldrar" det va jätte roligt att få möjligheten och vara med. Dom som arbetar för tidningen va hur gulliga som helst,vi fick ett sånt varmt välkommande, det känndes nästan som man hade känt dom jämnt så lätt och social människor. Sen så blev jag sminkade och stylade i håret det är inte varje dag man blir de, det kändes super lyxigt :)

Efter vi hade träffat dom så åker vi iväg igen med tunnelbanan och Melvin kläcker ut sig när vi kommer till rulltrappan "Mamma WOW" då är man småstadsbo hahaha;) efter hans ord så slocknar han som en stock.

Så jag och jeppe,ann passar på att käka, det blev på en tacoresturang *mums* sen så gick vi och strossa tills vi hoppade på tåget igen.

Om man sammarfattar dagen så har den varit sjukt rolig :) men vi saknade våra bästa vänner i Kolsva, så imorrn blir det att träffa dom.


Tack Ann för hjälpen på tåget och att du hade möjligheten att följa med.


Puss och kram på er alla där ute

Av Jennie - 16 mars 2011 08:26

Kära storebror där uppe i himlen...

Jag har några ord som jag vill ha sagt,


Hur mår du?, Är du stolt över det har blivit av mig, eller något som jag kan förbättra? Ge mig ett täcken på att du finns hos mig <3 Jag vill bara ha dig hos mig nu, skulle behöva prata med dig.

Mamma berättade för mig att du låg och lyssnade på hennes mage, när jag spratlade i magen och det va så stolt, men du försvann för tidigt ifrån livet.

Men du ska veta en sak, Melvin ditt brorsbarn han kommer bära ditt namn hela livet han heter Daniel i mellan namn och det kändes så bra att han bär ditt namn.

Jag saknar dig varje dag och tankarna finns om dig varje dag, jag önskade att du va hos mig ibland när det är svårt, jag kommer alltid älska dig fast jag inte hann säga hej till dig.

Men jag kan bara säga det så här : Jag älskar dig <3

Ibland kan jag känna mig så liten, när jag inte har dig hos mig, när det gäller tankar och livet. <3


Fortsätt sova så gott min Älskade bror Daniel Hougthon 1986-1988

Av Jennie - 16 mars 2011 07:45

Ja då va det onsdag igen...


Igår så va hos pappa så melvin fick träffa morfar, det va ju en vecka sedan dom sågs ;) och sa vara hos min bästa vän Madde och melvins bästa Elias, och sen får man ju inte glömma lilla "didde" ;) som melvin kallar honom ;) så vi tillbrigade resten av dagen där. sen så åkte vi hemåt, och jag försökte få lillprinsen att somna vid 7 men det tyckte han inte, så han somnande inte för än kl 19.45 och vaknade kl 6 FY säger jag bara ;)


Imorgon ska vi till Stockholm till (Vi Föräldrar) det ska bli så roligt :) så Melvin och jag ska åka tåg imorrn :) det ska bli spännande ;)



Av Jennie - 15 mars 2011 06:32

Ja.. ni där ute...


Idag vaknade vi kl 06, *suck* så sjukt trött.... Men det får gå, vad gör man inte för sin prins :)


Igår så var vi hos fam Dahlin, Göransson det är så mysigt och titta på när killarna leker tillsammans :) och sen va vi ute o gick med barnen i en och halv timme, det va så skönt väder ute igår.


Va ska man hitta på idag då? Vi ska åka till prinsens morfar en stund på em, sen vet man aldrig va som händer.


Ne undra om man ska göra någon nytta :P



Hade så bra alla där ute, 


Carpie Diem


/ Jennie



Av Jennie - 14 mars 2011 08:17

Fy farao va man är trött idag.... Melvin tyckte att man skulle vara vaken mellan 02-05 i natt och bara hoppa på både mamma och pappa, men det tyckte in vi direkt....I Helgen så va man på inflyttningsfest på fredan, sen på lördan gjorde man ingenting tittade på film och hämtade prinsen, söndan va det innebandy, och senare kom bästa fam.Dahlin,Vennberg,Göransson, oj va det blev mycket efternamn ;)Den här veckan är det nästan ingenting som är inplanerat..Så man får väl se va som händer och sker.

Av Jennie - 6 mars 2011 07:36

Ja ni...  Det va ett tag sen jag skrev sist....


Va ska man säga om dom så kallade vännerna.... Det finns en vän som kommer alltid finnas som har berört på dig både mig och min man och sist men inte minst våran son.


Den vän kommer alltid att ha ett stor plats ivåra hjärtan <3 hon och hennes son,pojkvännen får man inte glömma, vi sex har så mysigt tillsammans när vi umgås <3 vi ska inte tala om barnen dom leker så bra tillsammans, och våran son frågor om dom hela tiden, till och med när han vaknar om han ringa till dom :) det är helt underbart att man är sån vän som tycker för dom vi är och man behöver inte fixa till oss varje gång man ses, sen får man vara trött om man vill, och visa hur man mår..


Den här vännen heter Madde <3<3 och hon är min allra närmaste vän och vi pratar med varandra varje dag. Det är helt underbart att ha en sån vänskap allting är sanning och inge falskheter, vi tar inte varandra för givet.


Den här tjejen ser jag upp till 100% hon är helt ensam med sin son varje dag 24 timmar 7 dagar i veckan året om, jag kan tycka att det är jobbigt o vara själv utan jesper i 4 dagar och vara själv men Madde är själv hela tiden.


Det jag vill ha sagt.


Madde mitt lilla hjärta, jag tycker om dig jätte så mycket och jag är så glad för att vi har fått en sån fin vänskap och vill inte förlora din vänskap <3<3<3<3

Presentation


Har två underbar barn som är födda 2009 och 2013 och tillsammans med världens bästa sedan 2007

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards