Alla inlägg under maj 2011

Av Jennie - 19 maj 2011 08:29

Idag är det 4år sen, vi blev ett <3 tänk vad tiden går, och min känslor bara växer hela tiden <3 det känns som att det var igår vi såg varandra på balen, Älskar dig så mycket Jesper det går inte att beskriva <3 Tänk hjärtat vi har Melvin tillsammans och sen är vi man och hustru <3 och du är oslagbar i alla väder hjärtat <3


 

Av Jennie - 4 maj 2011 13:50

Idag tänkte jag skriva ner min kärleksförklaring till min älskade man


Jesper <3 Jag älskar dig över allting annat mitt hjärta, du gör mig hel på många tänkbara sätt, du gör mig lugn,får mig känna älskad i alla väder och du är en underbar pappa till våran Melvin <3

Du tycker ibland inte tillräcklig för oss eftersom du är borta på jobb mellan måndag-torsdag men vi vet att du gör det här för våran familj ska ha tak under huvudet. Men vi älskar dig väldigt mycket här hemma.

Väntar alltid med spänning till torsdag, och när vi ser dig kliva innanför dörren så springer både jag och Melvin framtill dig och vi känner din värme och glädje att du är hemma igen <3

Tänk nu hjärtat snart har vi varit tillsammans i 4år   och gifta i 2år tänk vad tiden springer iväg, men jag älskar dig lika mycket som när jag såg du första gången i "längan" första året på gymnasiet när du kom med dina byggbyxor och "fluffiga hår" men du är number one i mina ögon.Det jag vill ha sagt hjärtat du är min ögonsten och jag älskar dig över allting annat hjärtat <3<3 









Av Jennie - 3 maj 2011 19:06

Idag har vi haft sjukstuga hemma, prinsen är snorrig febrig och hostig. 

Men sen är jag så stolt prinsen har äntligen lärt sig att kramas med sin mamma så gosigt <3

Älskar mina pojkar så mycket det finns inga ord på hur mycket <3

Det går bra för mig jobbet iaf, bara tråkigt nu när prinsen sjuk. Men det hoppas jag på att det går över snart.


  Hade så bra alla läsare där ute

Presentation


Har två underbar barn som är födda 2009 och 2013 och tillsammans med världens bästa sedan 2007

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards