Alla inlägg under juni 2011

Av Jennie - 18 juni 2011 09:47

Det var ett tag sen jag skrev här..Det har varit så mycket den senaste tiden med hus och barn, arbete. Så man hinner inte alla gånger att skriva :/ men det är så det kan vara i mellanåt.. Vad har hänt sen sist, jo jag jobbar och står i ;) jesper är klarr med panel på huset nu och satt ditt dom nya dörrarna och fönsteret, det blev super duper bra :) Han är duktig min man <3 Snart så åker vi på semster till Spaninen i en vecka det ska bli så skönt att komma iväg  en sväng <3 Det är bara jag som ska försöka hitta en bikini så man ska se bra ut på beachen ;) så kan karln ska hålla sina ögon på mig ;) :P hahaha;) Men har ni några bra tips var man kan hitta snygga bikinis säga bara  till så kan man kika ;)  Jag och Linn <3 ska ta en sväng på torsdag nästa vecka och inhandla lite sommarkläder hoppas på att man hittar snygga klänningar och sånt :)           Idag så ska vi in till Arboga och kika på karnevalen hela familjen ska bli mysigt att vi ska göra något tillsammans det var ett tag sen vi gjorde <3  men nu ska jag sluta skriva kommer nya bilder sen ikväll hade så bra alla där ute Älskar mina pojkar jätte mycket  Melvin<3Jesper<3Jennie = The family Ström  







Presentation


Har två underbar barn som är födda 2009 och 2013 och tillsammans med världens bästa sedan 2007

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards