Alla inlägg under februari 2012

Av Jennie - 15 februari 2012 12:26

ännu en dag som går, men imorgon är det torsdag igen :) och då blir det spackla och slipa i tvättstugan så den kan bli färdig snart :) lycka igår va jag och prinsen träffa han  s "tjej" som han säger det låter så gulligt :) han fick ge henne en alla hjärtans dag present så sött :) man blir så stolt som mamma när man ser sitt barn ha ett så stort hjärtat redan nu det är helt fantastiskt :) snart ska man iväg och hämta prinsen tänk att han blir snart 3år dom åren har bara sprungit förbi, men jag älskar min son över allting annat <3  det här är ett kort på prinsen från förra sommaren <3    

Av Jennie - 9 februari 2012 07:12

Ja ni min trogna läsare, här har det inte hänt mycket ;) man har varit på arbetsinterjuv, det är väl de som har hänt, men något som står högt på min lista är nu att få ett jobb, jag orkar verkligen inte att gå hemma längre, man blir knäpp i huvudet :/ det skulle vara så skönt att få in 2 inkomster i stället för 1. men det kanske kommer så småningom, men det är ju bara att söka söka hela tiden och inte tappa gnistan i att söka jobb, och den gnistan och vilja ha ett jobb kommer ingen någonsin ta ifrån mig, så är det bara........ Men något som gör varm i kroppen är mina pojkar och sedan moster s guld klimp <3 Vad vi ska göra i helgen har jag ingen aning vad vi ska göra...      Va rädd om era nära och kära man vet aldrig när dom försvinner <3   




Presentation


Har två underbar barn som är födda 2009 och 2013 och tillsammans med världens bästa sedan 2007

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards