Alla inlägg under januari 2012

Av Jennie - 8 januari 2012 16:21

Ja ni var ska man börja skriva.... Det har varit jul och nyår, och desutom har man blivit Moster något som jag tycker är väldigt stort :) Prinsen blir snart 3 år herregud vad tiden har gått fort... Men något som jag funderar på är Varför i Hela fridens namn ska människor gå bakom ryggen??? Och kalla en människa för massor av elak ord eller kanske rättar sagt tala sanning till en början?? Ska det vara så himla svårt att göra eller man kanske begär för mycket inte vet jag?! Eller är man helt och cyklar? Men något som jag glädjer åt är ochså att jag är snart klar med utbildningen :D Men något som är tråkigt är när man slutar att man inte träffar sina goa klasskamrater varje dag och tar morgonkaffet som har blivit som en lite "rutin" på morgonen <3 Och något som är  tomt hos mig just är Du bror som tittar ner på mig i himlen, jag känner dig när jag behöver dig, men jag skulle vilja se dig levande och att du bara tittar på mig och säger : Du är bara för bara syster du klara allt, jag finns här om du behöver mig, och kanske skojar till de och säger: Du, vilket snyggt Mellan namn prinsen bär ;) Men det går inte en dag utan jag tänker på dig <3  Men jag vet någonstans inom mig att du är stolt <3   

Presentation


Har två underbar barn som är födda 2009 och 2013 och tillsammans med världens bästa sedan 2007

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards