Alla inlägg under mars 2012

Mys

Av Jennie - 15 mars 2012 08:09

Idag är det Torsdag som alla vet, men får oss här hemma är det som fredag eftersom Jesper kommer hem idag.


Dom sista dagarna har varit tunga, känner bara att man söker jobb hela tiden, men antingen får man inget svar från dom man har sökt eller så blir det tack för din ansökan vi har gått vidare med en annan sökande...

Alla säger bara att man inte ska ge upp, men det kommer jag inte göra, men ibland känner jag bara gnistan försvinner i mellan åt. Ljuger inte att jag har nog sökt 20 jobb bara på 1 vecka. Som man kan ju inte påstå att man ligger på latsidan i alla fall.

Men jag är glad att man har sina prinsar i livet som livar upp stämning :) 

Till helgen blir det att röja i trädgården, det känns att våren är på gång äntligen :)


Ha en bra dag alla där ute


 

Av Jennie - 14 mars 2012 07:26

Idag är det en ny dag, med nya möjligheter.          Idag ska man sitta arbetsöka kursen *jippi* som jag har längtat ;) (ironisk) Jag hoppas bara på att det kommer ett jobb för mig snart, så allting skulle underlätta. Men det kommer väl så småningom, men får inte bara tappa gnistan helt enkelt. Till helgen ska vi bara vara hemma och klippa ner frukträden och bara mys om det blir bra väder ute, och imorgon ska vi träffa Max och Linda en stund *mys* Nästa vecka på fredag blir Gangstern 3år herregud vad tiden går fort, förstår att det har gått så fort :/ han kommer alltid vara min bebis vilket som. det här prinsen när han var bara 7timmar gammal när han har kommit ut i stora världen    och så här ser han ut :) 



Ha en bra dag där ute, alla som läser  





Av Jennie - 13 mars 2012 18:24

vilken dag det har varit *puh* äntligen är den över tack gode gud för de ......  förlåt mig nu helli men jag kan inte låta bli    en go tjej som har kommit in i mitt liv på ett postivit sätt 
















Av Jennie - 1 mars 2012 15:05

Längtar så mycket till året s största helg någonsin :) 



Ska bli så sjukt roligt :)



 

Av Jennie - 1 mars 2012 07:59

Har en låt som går varm på datorn här hemma :)





Dynazty-Land of broken dream 




rösta på dom på lördag nu så att de går till finalen   

Presentation


Har två underbar barn som är födda 2009 och 2013 och tillsammans med världens bästa sedan 2007

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards