Alla inlägg under april 2011

Av Jennie - 24 april 2011 10:03

Påsken börjar lida mot sitt slut, men det har varit en skön lång ledighet, snart börjar en ny arbetsvecka igen :) det är skönt att man har äntligen kommit igång med att jobba igen, jag känner mig mer piggare sen jag fick jobbet. Snart kommer den nya panelen upp på på huset :) det kommer att bli så fint :)









Älskar mina pojkar ni är bara för underbara <3<3 all min kärlek till er <3<3      




Av Jennie - 12 april 2011 19:34

Min skrutt är sjuk :/ han har spyt sedan igår kväll, hoppas på att han blir snart, han va piggare ikväll än igår iaf, så nu får man hoppas på att han är på bättringsvägen.


Men en sak som ni kanske vill veta, Jag fick jobbet :) börjar på måndag :) *jippi* så lycklig :)


Snart kommer min andra halva hem igen, saknar han så mycket <3 min livs största kärlek släpper dig aldrig älskling <3


Mammas ögonsten, du har blivit så stor pratar hela tiden, springer runt och leker hela tiden, älskar dig så mycket, du gör mig till en sån stolt mamma <3

Av Jennie - 11 april 2011 08:56

Då va det måndag igen, Helgen har varit lugn men ändå en del att göra.

Jag är jätte nervös, ska få besked idag, om jag får jobbet eller inte....

Har inte hört något än, men hoppas att det går vägen nu, vill verkligen ha ett jobb, sen kunna göra mer saker med familjen, 



Älskar mina pojkar ni är så underbara <3<3<3

Av Jennie - 11 april 2011 08:56

Då va det måndag igen, Helgen har varit lugn men ändå en del att göra.

Jag är jätte nervös, ska få besked idag, om jag får jobbet eller inte....

Har inte hört något än, men hoppas att det går vägen nu, vill verkligen ha ett jobb, sen kunna göra mer saker med familjen, 



Älskar mina pojkar ni är så underbara <3<3<3

Tis

Av Jennie - 5 april 2011 11:34

Ja ni då är det tisdag igen. Prinsen är på dagis, snart ska iväg på jobbasökkurs på arbetsförmedlingen * suck* kan dom inte bara fixa en praktikplats till mig.

Jag har många tankar idag, vet inte vad det är jag behöver tänka på, men jag har en sån dag idag tror jag..


Mina pojkar betyder väldigt mycket för mig <3 skulle inte släppa dig Jesper Ström för något, när du inte är hemma så känns det som ett stort hål inom mig.

Melvin min älskade son, mamma älskar dig så mycket skulle göra allting för dig <3 

 

Madde min vän, va skulle man göra utan dig? Du är mitt lyckopiller <3




Av Jennie - 4 april 2011 08:26

Ja ni.. Det va ju ett tag sen sen jag skrev sist...


Melvin har hunnit fyllt 2år, tänk vad tiden går fort, den där spädbarnstiden den går så fort som man hinner inte blinka, det är en sån liten tid av deras liv som dom är små.


Älsklingen har åkt iväg igen och jobba i Sthhlm igen, det är väldigt tomt utan han hemmma, och prinsen frågar efter Pappa när han vaknar, men han får nöja sig med mamma ;) till på Torsdag.


Vänner: Ja vad ska man säga, man har iaf märkt vilka som kan prata med mig face to face om saker och ting, och vissa går till Jesper. Hur moget är det en skala ett till tio??? Bryr man sig om mig och Melvin och saknar mig och honom kan man KONTAKTA MIG!!!!!!!


Och andra tycker om mig och Melvin för dom vi är, och ni ör guld <3<3<3


men men....


Ha en bra alla där ute

Presentation


Har två underbar barn som är födda 2009 och 2013 och tillsammans med världens bästa sedan 2007

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards